Friday 22 April 2011

Live Blogging-Maharaja Lawak


Assalammualaikum

Hye semua. Post kali ni saya akan berbahasa melayu-lah. So harap2 pembaca tetap setia terus membaca.

Anyway, Maharaja Lawak sekejap lagi akan disiarkan. So kalau anda ada Astro Oasis tu silakan tukarkan kepada siaran tersebut.

Actually saya ni tak minat sangat ML ni, TETAPI sebab kat rumah ni ada satu TV dan 12 pasang mata menonton Maharaja Lawak ni, nak tak nak saya terpaksa la tengok juga.

So basically, my input on Maharaja Lawak ; so far ada peningkatan dalam stand-up comedians kita di Malaysia ni. Kalau tak selalu saya tengok, memang kureng kualiti lawak-lawaknya dalam Malaysia nih.

Episod lepas, R2 tersingkir, bagi saya diorang ni ada bakat untuk pergi jauh. Tak tahu-lah, sebab undian tak dapat banyak agaknya. Sebab tu actually sistem SMS ni diorang patut kurangkan dari segi judging. So far yang saya tengok yang boleh pergi jauh is Nabil, Jozan, ngan Jambu. Memang leh pergi jauh. Tapi saya paling minat kalau nak ikutkan dari segi Fresh Ideas, memang datang dari Nabil. Idea-idea dia memang best, and memang nampak sesangat bahawa beliau membuat RESEARCH. Itu yang paling penting actually. Dia kaji balik pelawak-pelawak serata dunia, lepas tu campur dengan idea dia sendiri.

Jozan pun sememangnya not bad.

Anyway, sekarang dah start Maharaja Lawak. Enjoy ;)

No comments:

Post a Comment

What do you have to say people?

Related Posts with Thumbnails