Friday 3 September 2010

-International Artists-The Kardashians

THE KARDASHIANS

Salam.

Siapakah antara pembaca semua pernah dengar mengenai keluarga The Kardashians? Rasanya sudah banyak pernah dengar mengenai mereka ini, dan rasanya juga nama yang paling melekat di sanubari dunia dan terutama lelaki adalah nama 'Kim Kardashian'. Bagi saya dalam kesemua adik-beradik Kardashians ni, rasanya Kim adalah yang paling cantik, without a doubt!

Nama Kardashians semakin melonjak naik apabila mereka membuat drama realiti ' Keeping Up With The Kardashians', di mana ada 'live' recording untuk merekod setiap pergerakan dan kehidupan yang dijalani mereka setiap hari. Jadi nampaklah segala pertengkaran, salah faham dan pergaduhan yang berlaku dalam keluarga ini.
 
Kepada sesiapa yang ingin tahu dengan lebih lanjut, click sahaja di ' Keeping up with The Kardashians '. Setahu OMGosh! pada hari ni, to date, Episode pada 02092010 ini adalah di mana Khloe Kardashian, adik kepada Kim, telah hilang cincin pertunanganya yang berharga usd850,000! Tentulah menggelabah dia mencarinya.


Back to the topic, sini OMGosh ingin mengumumkan bahawa keluarga Kardashians ini yang melibatkan Kim, Khloe dan Kourtney telah memperluaskan empayar bisnes mereka dengan membuka satu fashion line baru dengan partner QVC dan juga Designer Ginny Hilfiger, untuk menghasilkan K-Dash by Kardashian.

Mereka menghasilkan pakaian dan juga aksesori bermula dari dresses, jackets, handbags, belts, leggings dan banyak lagi. Harganya juga budget-friendly di mana ia bermula dari $20-$240. Berpatutan bukan?

"This is such an amazing project for us and we can't wait to show you everything. It's a dream come true to have our own clothing line and we've worked really hard to make sure we've created gorgeous pieces at affordable prices... I just know you guys are going to love it!" --dipost oleh Kim Kardashian dalam blognya.

Bukan itu sahaja, Kim ni juga membuat Kim Kardashian's Belle Noel by Pascal Mouawad, dallam bidang jewelry ( barang kemas ) pula. Memang loaded habis minah ni.


Apapapun, OMgosh! mengucapkan ribuan tahniah pada keluarga Kardashian ni on a job well done!

Salam.

No comments:

Post a Comment

What do you have to say people?

Related Posts with Thumbnails