Monday 13 September 2010

-Local News-Kematian Datuk Sosilawati


Salam semua,
MasyAllah. Dah lama saya tak tengok berita di TV mahupun surat khabar. Tetapi bila semalam aku buka internet tengok Utusan Malaysia dan juga Harian Metro, berita yang saya baca ni sangat kurang menyenangkan. Datuk Sosilawati yang didapati hilang sejak seminggu yang lalu, sudah meninggal dunia dengan peguam, pemandu dan juga pegawai bank yang juga hilang bersamanya.

Polis sudah menangkap suspek-suspek tersebut dan mereka mengaku memukul mangsa-mangsa sampai mati! Bangsat betul! Tak berhati perut. Malah yang ditangkap termasuk 6 lelaki dan 2 perempuan di mana salah seorang dari lelaki tersebut bergelar Datuk.

Polis mengesyaki pembunuhan bermotifkan hutang atau perjanjian dalam urusan jual tanah. Tapi kalau ada masalah pun, kenapala samapi berbunuhan macam tu? Takde otak ke apa? Binatang pun bunuh sebab perlu hidup, lumrah alam. Tetapi, mereka ni bunuh demi harta. Memang berengsek!

Saya di OMGosh! ingin mengucapkan takziah kepada keluarga arwah Datuk Sosilawati. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman, insyAllah.

amin.

2 comments:

  1. salam..
    semoga mereka yang teraniaya akan mendapat keadilan yang sebaiknya kelak..

    ReplyDelete
  2. Suri,

    Amin...semoga mereka mendapat balasan mereka dunia & akhirat!

    ReplyDelete

What do you have to say people?

Related Posts with Thumbnails